


Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Vše o nákupu
Vyhledávání zboží
Nejjednodušší způsob vyhledání produktů je zadáním buďto názvu produktu (palička na maso), nebo kategorie (svíčky) a inteligentní vyhledáváč Vám zobrazí jak samotný produkt tak kategori a případně podobné zboží Vašemu poždavku.
V nabídce máme však přes 10 000 produktů, které jsou rozděleny do různých kategorii a podkategorii. Může pro Vás tak být snadnější se proklikávat takto kategoriemi (domácnost, sport, vše pro tiskárnu, knihy a podobně) a pod kategoriemi (vaření, pečení, laserové tiskárny, sci-fi, kuchařky) až ke koncové kategorii, kde najdete již vyselektované Vámi všechny hledané produkty.
Nákup zboží a skladové možnosti
Pokud jste již našli Vámi hledaný produkt a chcete jej koupit, klikněte na odkaz vložit do košíku, kde vámi vybrané zboží zůstane i v případě návratu na úvodní či jinou stránku. V případě, že jste již výběr dokončili, překontrolujte si v Nákupním košíku druh zboží, počet kusů a cenu a přejděte k výběru dopravy a platby.
U každého produktu je uvedený současný počet kusů na skladě a může nastat několik možností. Vaše zboží je skladem a připraveno ihned k odeslání poznáte tak že je u něj zeleně napsaný počet kusů skladem: "skladem 5 ks". U méně obvyklého zboží můžete narazit na položku "do 3 dnů 1 ks" znamená to že Vaší cartridg doručíme na sklad do 3 dnů v 1 kuse, v případě objednání více kusů danného typu tak může doručení trvat delší dobu. Poslední možností je pak položka "na dotaz" a to u velmi atipického zboží kde nás prosím kontaktujte (nejlépe přes email) a my Vám zdělíme skladové možnosti.
Doprava
Jako dopravu si můžete vybrat ze široké sítě odběrných míst společnosti Zásilkovna, doručení Českou poštou, Balíkovnou, PPL nebo DPD, přičemž cena služby se vám vždy zobrazuje s možností dopravy.
Doprava PPL při platbě předem ceny od 130 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Výhodou je garance doručení do 24 hodin a však musíte být k zastižení řidičem na adrese dodání! Při objednávce nad 2999 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA! Cena dopravy se liší dle váhy balíčku - více nabídka dopravy při potvrzování objednávky
Doprava PPL do ParcelShopu při platbě předem ceny od 100 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Výhodou je garance doručení do 24 hodin a uchování objednávky ve Vámi zvoleném ParcelShopu. Nemusíte tak čekat na řidiče a balíček si vyzvednete dle Vašich časových možností. Při objednávce nad 2999 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA! Cena dopravy se liší dle váhy balíčku - více nabídka dopravy při potvrzování objednávky
Doprava DPD při platbě předem ceny od 145 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Výhodou je garance doručení do 24 hodin a však musíte být k zastižení řidičem na adrese dodání! Při objednávce nad 2999 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA! Cena dopravy se liší dle váhy balíčku - více nabídka dopravy při potvrzování objednávky
Doprava Zásilkovnou při platbě předem ceny od 75 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Nejnižší cena, na většině odběrných míst možnost platit kartou, až 10-ti denní úložní doba. Možno pouze zásilky do 10kg. Při objednávce nad 2299 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA!
Doprava Českou poštou při platbě předem 160 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Výhodou je, že pokud vás při rozvozu řidič nezastihne doma, máte možnost si zásilku nechat k vyzvednutí na nejbližší poště. Při objednávce nad 2999 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA!
Doprava kurýrem po Praze 9 - Doprava kurýrem po Praze 9 v oblastech Střížkov, Kobylisy, Vysočany a Hloubětín. Zpravdidla doručeno do 48 hodin s možností večerního doručení. Vzhledem k technickým možnostem není možná platba na dobírku (pouze platba předem). Za možnost této dopravy je účtováno 30Kč.
Doprava na Slovensko je možná pouze službou PPL nebo Zásilkovna. Do ostatích zemí nedoručujeme!
Následně přejdete ke kroku adresy dodání kde je potřeba vyplnit údaje pro úspěšné zaslání objednávky a nezapomeňte na email na něž vám přijde potvrzení o uskutečněné platbě a v případě platby předem platební údaje.
Platba
Objednávku je možné platit několika způsoby a to sice:
- Dobírka - platíte vždy při převzetí objednávky od doručovatele, kdy platbu dle možnosti doručovatele můžete provést hotovostně nebo kartou. Platba dobírkou je zpoplatněna 45Kč.
- Platba předem - předem bankovním převodem, dle instrukcí v e-mailu jenž potvrzuje vaší objednávku. Zboží je expandováno až po přijetí prostředku na náš účet. V případě nezaplacení objednávky do 48 hodin od jejího přijetí si vyhrazujeme právo objednávku stornovat.
- Online platba kartou - zaplatíte platební kartou nebo rychlým převodem přímo z vašeho účtu prostřednictvím platební brány ThePay nebo PayPal. V případě nezaplacení objednávky do 72 hodin od jejího přijetí si vyhrazujeme právo objednávku stornovat.
Otázky a odpovědi
Ne, pro nakoupení zboží není registrace nutná, ale díky registraci získate mnoho výhod jako výpis všech objednávek, přednastavené fakturační a doručovací údaje a především se automaticky účastníte věrnostního programu
Kdy mi přijde zboží?
Dle článku výše v současné době spolupracujeme se Zásilkovnou, PPL, DPD a Českou poštou. Obecně platí, že zboží jenž je skladem předáváme dopravci ještě tentýž den po doručení objednávky, ale dopravce už nemusí téhož dne již svážet zásilky (objednávky převážně po 12:00 odpoledne) a proto Vám zboží může být doručeno mezi 1 až 3 pracovními dny.
Je možný osobní odběr?
Bohužel NE. Jelikož jsme pouze internetový obchod, momentálně bez vlastní provozovny není osobní odběr zboží možný.
V zásilce nebyla faktura?
Fakturu přikládáme také k zásilkam, ale v případě že oponeme je faktura je součástí emailu o dokončení objednávky, stejně jako číslo zásilky dopravce, díky kterému můžete svou zásilku sledovat. Faktura obsahuje elektronický podpis i razítko a je tudíž právoplatná i pro účely účetnictví.
Ještě mi nepřišlo potvrzení objednávky na email?
Je možné, že potvrzovací email spadl do spamu (prosím zkontrolujte si spam ve Vaší schránce) nebo je špatně zadaný Váš email v objednávce. Prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 792 310 439 nebo pomocí emailu: info@vsecochces.cz či kontaktního formuláře.
Jak dlouho platí záruka na zboží?
Záruku na zboží dodržujeme dle zákona 24 měsíců, pro zboží zakoupené v rámci podnikatelské činnosti je tato záruka dle zákona zkrácena na 12 měsíců (zadáním IČ nebo DIČ do objednávky se objednávka specifikuje jako podnikatelská).
Kdo je výrobcem našeho zboží?
Výrobců máme několik, a to především z České republiky, Belgie, Německa, Turecka a samozřejmě Číny. Všechny výrobky však splňují české i evropské normy EU.
Zboží o které mám zájem již není dostupné, je možné zjisti kdy opět bude dostupné?
Pokud máte zájem o zboží, které již na stránkách není zobrazené, znamená to, že je nyní vyprodané. V některých případech se již zboží nevyrábí a v budoucnu ani nebude. Dále je možné že zboží, pouze čeká na naskladnění u dodavatele. Doporučujeme tedy sledovat naše stránky, případně se informovat na emailu info@vsecochces.cz
Co jsou nejprodávanější produkty?
Jedná se o produkty, které jsou nejvíce prodávané na naších stránek podle prodejních statistik.
Co dělat v případě poškození zboží přepravcem?
Poškozené zboží u České pošty
V případě převzetí zboží od ČP, které se poškodilo během přepravy, je nutné reklamovat ho neprodleně (nejdéle do 2 dnů od přijetí) u České pošty. Reklamaci s vámi bude dále řešit Česká pošta. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.
Poškozené zboží u Přepravní společnosti
V případě převzetí zboží od přepravní společnosti, které se poškodilo během přepravy, je nutné ihned s řidičem sepsat zápis o škodě a kontaktovat nás na +420 792 310 439 nebo objednavky@vsecochces.cz. Při velkém poškození tzn. zboží je úplně nepoužitelné, také sepište s řidičem zápis o škodě a zboží nepřebírejte. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.
Vzhledem k širokému sortimentu zboží, je každá reklamace posuzována individuálně a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů.
Jak správně vyplnit reklamační formulář?
Za prvé je nutné si rozmyslet, co očekáváte od reklamace, zda chcete nové zboží nebo postačí díl, oprava, sleva nebo raději vrátit peníze. Důležitou roli hraje to, zda máte ve faktuře uvedené IČ (resp. DIČ) nebo ne. Tedy pokud jste nakoupili v rámci podnikatelské činnosti (tedy ne jako koncový spotřebitel), tak nemáte nárok na odstoupení od smlouvy ve 14 dnech a Vaše záruka na zboží je 12 měsíců, místo obvyklých 24 měsíců.
Dále je dobré vědět, že pokud se jedná o opravitelnou vadu ve spotřebitelském prodeji, je reklamace předně řešena výměnou dílu, opravou nebo slevou. Teprve v situaci kdy toto není možné, dochází k výměně zboží za nový kus a v poslední řadě se přistupuje k vrácení peněz. V případě odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, je nutné vrátit zboží do 14ti kalendářních dní od vyplnění tohoto formuláře na adresu dodavatele.
Adresa místa pro příjem zboží Vám bude zaslána ihned po vyplnění reklamačního formuláře, na email zadaný v objednávce. Zboží je nutné vrátit nepoškozené, v originálním balení a čisté. Pokud by to tak nebylo, tak nebude vrácena kompletní částka, podle zákona může prodejce strhnout takovou částku, která odpovídá jeho nákladům na uvedení zboží do původní podoby.
U odstoupení od smlouvy do 14 dnů jsou náklady na poštovné, vynaložené pro vrácení zboží odesílateli, hrazeny kupujícím. U reklamace hradí kupující poštovné také, ale v případě uznání reklamace budou tyto nutně vynaložené (nezbytné) náklady proplaceny na základě poslaného oskenovaného podacího lístku.
Jak Vás mohu kontaktovat?
Můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 732 946 409, kde jsme pro Vás k dispozici od 10:00 hodin do 18:00 hodin od pondělí do neděle. Pokud neradi voláte nebo se nemůžete dovolat, můžete nám zaslat email na info@vsecochces.cz. Odpovíme Vám co nejdříve zpravidla nejdéle do 2 hodin. Pokud byste informaci chtěli poskytnout hned, můžete nám napsat na chat. Každý den jsme tu pro Vás od 10:00 do 18:00.
Odmítnutí souboru cookies
Nastavení použití souborů cookies je možné ve vašem internetovém prohlížeči. Prohlížeče standardně bývají nastaveny tak, že v defaultním nastavení soubory cookies přijímají. Přijímání souborů cookies lze ale pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo omezit je na Vámi vybrané typy.
Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookie můžete nalézt na následujících webových stránkách nebo v další dokumentaci internetových prohlížečů
GOOGLE https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=cs
MOZILA https://www.mozilla.org/cs/privacy/websites/#cookies
INTERNET EXPOLER https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies