Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá 10:00-18:00
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
03.12.2021
Možnosti platby
Rozšířili jsme síť partnerských platebních společností a nově můžete kromě stávajících možnosti platby Dobírkou, Převodem na účet, Platbu kartou, Onli... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
CBD produkty CBD produkty
Co je to CBD (Kanabidiol) a jaké má účinky? číst celé
6. 6. - Den, kdy se narodil Alexandr Sergejevič Puškin
06.06.2022 Významné dny
6. 6. - Den, kdy se narodil Alexandr Sergejevič Puškin
6. června roku 1799 se narodil Alexandr Sergejevič Puškin číst celé
4. 6. - Den, kdy se narodila Angelina Jolie
04.06.2022 Významné dny
4. 6. - Den, kdy se narodila Angelina Jolie
4. června roku 1975 se narodila herečka Angelina Jolie číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu

Vyhledávání zboží

Nejjednodušší způsob vyhledání produktů je zadáním buďto názvu produktu (palička na maso), nebo kategorie (svíčky) a inteligentní vyhledáváč Vám zobrazí jak samotný produkt tak kategori a případně podobné zboží Vašemu poždavku.

V nabídce máme však přes 10 000 produktů, které jsou rozděleny do různých kategorii a podkategorii. Může pro Vás tak být snadnější se proklikávat takto kategoriemi (domácnost, sport, vše pro tiskárnu, knihy a podobně) a pod kategoriemi (vaření, pečení, laserové tiskárny, sci-fi, kuchařky) až ke koncové kategorii, kde najdete již vyselektované Vámi všechny hledané produkty.

Nákup zboží a skladové možnosti

Pokud jste již našli Vámi hledaný produkt a chcete jej koupit, klikněte na odkaz vložit do košíku, kde vámi vybrané zboží zůstane i v případě návratu na úvodní či jinou stránku. V případě, že jste již výběr dokončili, překontrolujte si v Nákupním košíku druh zboží, počet kusů a cenu a přejděte k výběru dopravy a platby.

U každého produktu je uvedený současný počet kusů na skladě a může nastat několik možností. Vaše zboží je skladem a připraveno ihned k odeslání poznáte tak že je u něj zeleně napsaný počet kusů skladem: "skladem 5 ks". U méně obvyklého zboží můžete narazit na položku "do 3 dnů 1 ks" znamená to že Vaší cartridg doručíme na sklad do 3 dnů v 1 kuse, v případě objednání více kusů danného typu tak může doručení trvat delší dobu. Poslední možností je pak položka "na dotaz" a to u velmi atipického zboží kde nás prosím kontaktujte (nejlépe přes email) a my Vám zdělíme skladové možnosti.

Doprava

Jako dopravu si můžete vybrat ze široké sítě odběrných míst společnosti Zásilkovna, doručení Českou poštou, Balíkovnou, PPL nebo DPD, přičemž cena služby se vám vždy zobrazuje s možností dopravy.

Doprava PPL při platbě předem ceny od 130 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Výhodou je garance doručení do 24 hodin a však musíte být k zastižení řidičem na adrese dodání! Při objednávce nad 2999 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA! Cena dopravy se liší dle váhy balíčku - více nabídka dopravy při potvrzování objednávky

Doprava PPL do ParcelShopu při platbě předem ceny od 100 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Výhodou je garance doručení do 24 hodin a uchování objednávky ve Vámi zvoleném ParcelShopu. Nemusíte tak čekat na řidiče a balíček si vyzvednete dle Vašich časových možností. Při objednávce nad 2999 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA! Cena dopravy se liší dle váhy balíčku - více nabídka dopravy při potvrzování objednávky

Doprava DPD při platbě předem ceny od 145 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Výhodou je garance doručení do 24 hodin a však musíte být k zastižení řidičem na adrese dodání! Při objednávce nad 2999 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA! Cena dopravy se liší dle váhy balíčku - více nabídka dopravy při potvrzování objednávky

Doprava Zásilkovnou při platbě předem ceny od 75 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Nejnižší cena, na většině odběrných míst možnost platit kartou, až 10-ti denní úložní doba. Možno pouze zásilky do 10kg. Při objednávce nad 2299 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA!

Doprava Českou poštou při platbě předem 160 Kč, příplatek za dobírku 45Kč - Výhodou je, že pokud vás při rozvozu řidič nezastihne doma, máte možnost si zásilku nechat k vyzvednutí na nejbližší poště. Při objednávce nad 2999 Kč a do 5 Kg doprava ZDARMA!

Doprava kurýrem po Praze 9 - Doprava kurýrem po Praze 9 v oblastech Střížkov, Kobylisy, Vysočany a Hloubětín. Zpravdidla doručeno do 48 hodin s možností večerního doručení. Vzhledem k technickým možnostem není možná platba na dobírku (pouze platba předem). Za možnost této dopravy je účtováno 30Kč.

Doprava na Slovensko je možná pouze službou PPL nebo Zásilkovna. Do ostatích zemí nedoručujeme!

Následně přejdete ke kroku adresy dodání kde je potřeba vyplnit údaje pro úspěšné zaslání objednávky a nezapomeňte na email na něž vám přijde potvrzení o uskutečněné platbě a v případě platby předem platební údaje.

Platba

Objednávku je možné platit několika způsoby a to sice:

  1. Dobírka - platíte vždy při převzetí objednávky od doručovatele, kdy platbu dle možnosti doručovatele můžete provést hotovostně nebo kartou. Platba dobírkou je zpoplatněna 45Kč.
  2. Platba předem - předem bankovním převodem, dle instrukcí v e-mailu jenž potvrzuje vaší objednávku. Zboží je expandováno až po přijetí prostředku na náš účet. V případě nezaplacení objednávky do 48 hodin od jejího přijetí si vyhrazujeme právo objednávku stornovat.
  3. Online platba kartou - zaplatíte platební kartou nebo rychlým převodem přímo z vašeho účtu prostřednictvím platební brány ThePay nebo PayPal. V případě nezaplacení objednávky do 72 hodin od jejího přijetí si vyhrazujeme právo objednávku stornovat.
Dokončení objednávky - Před dokončením objednávky je zobrazena cenové rekapitulace s konečnou cenou a máte také možnost připojit poznámku - například upřesnění času dodání nebo v případě akce tip vybraného dárku a podobně. Nákup dokončíte stisknutím tlačítka Dokončit objednávku čímž se objednávka stává závaznou a zároveň tak souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami. Po tomto kroku, obdržíte e-mail s rekapitulací a potvrzení nákupu. V případě, že by Vám potvrzení do 60 minut nepřišlo, může to znamenat že objednávka nebyla úspěšně přijata a v takovém případě nás prosím kontaktujte.
 
Daňový doklad – faktura bude přibalena k vámi objednanému zboží.
 
Doručení
 
Při doručení zásilky si zboží ihned zkontrolujte, zda není poškozené přepravou. Pokud bude zboží poškozené, sepište na místě s přepravní společnosti (řidičem!!!) protokol o poškození zásilky. Pokud nesepíšete protokol o poškození zásilky, nebudeme reagovat na pozdější reklamaci, že zboží bylo poškozené přepravou.
Uvedené ceny dopravy platí v rámci České Republiky.
 
Věrnostní program
Na našem webu najdete také možnost registrace, která kromě standardních výhod, jako je přehled objednávek v sobě ukrývá věrnostní program. Tento věrnostní program spustíte vždy, když přesáhnete roční obrat, a to slevu 5% na zboží při ročním součtu objednávek, který přesáhne 5000Kč nebo 10% pro součet hodnoty objednávek nad 10000Kč. Při následující návštěvě našeho webu již uvidíte zvýhodněné ceny produktu.
 
Výměna zboží
Zboží zakoupené v našem e-shopu lze při splnění podmínek níže do 14-ti dnů vyměnit bez udání důvodů za jiné zboží. Tato situace může nastat například při špatně zakoupená cartridgi pro Vaši tiskárnu. V takovém případě nás kontaktujte nejlépe na chatu nebo emailem a zboží zašlete na adresu Michal Kocián, Vysočanská 568/49, Praha 9, 190 00. V případě výměny zboží, poštovné hradí zákazník. V případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou zasíláme zboží na dobírku a v případě přeplatku vracíme přeplatek na Váš účet.
 
Podmínky pro výměnu zboží:
1. zboží musí být vráceno v původním obalu.
2. nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje).
3. zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno.
4. nesmí chybět kopie dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány.
Více informací v sekci obchodní podmínky
 
Vrácení zboží
 
Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje zboží zakoupené v našem e-shopu, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodů, jenž vám zajišťuje právo na odstoupení od smlouvy vyplývájící ze zákona č. 367/2000 Sb.
K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám Vaši identifikaci i vraceného produktu (faktura). Částka za vrácené zboží Vám bude zaslána zpět převodem na Váš účet nejpozději do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.
 
Reklamace - stručný návod
 
V případě skutečné vady výrobků řešíme reklamaci okamžitou výměnou a zasíláme nový kus.
 
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě všecochceš pošle nebo jiným způsobem doručí zboží spolu s kopií dokladu o koupi (fakturou) a uvedeným popisem (nejlépe v případě závady - kontrolní výtisk - pokud je to možné) závady na adresu korenspondenční adresu firmy: Michal Kocián, Vysočasnká 568/49, Praha 9, 19000.
 
Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
 
Zákazník je povinen předložit reklamované zboží v odpovídajícím stavu a nepoškozené.
Upozornění: Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím (v reklamačním formuláři, v přiloženém listě s popisem závady). Pro popis vady výrobku doporučujeme využít Reklamační formulář, ke stažení zde.
 
O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána.
Více obchodní podmínky
 

Otázky a odpovědi

Je nutné se pro objednání registrovat?

Ne, pro nakoupení zboží není registrace nutná, ale díky registraci získate mnoho výhod jako výpis všech objednávek, přednastavené fakturační a doručovací údaje a především se automaticky účastníte věrnostního programu

Kdy mi přijde zboží?

Dle článku výše v současné době spolupracujeme se Zásilkovnou, PPL, DPD a Českou poštou. Obecně platí, že zboží jenž je skladem předáváme dopravci ještě tentýž den po doručení objednávky, ale dopravce už nemusí téhož dne již svážet zásilky (objednávky převážně po 12:00 odpoledne) a proto Vám zboží může být doručeno mezi 1 až 3 pracovními dny.

Je možný osobní odběr?

Bohužel NE. Jelikož jsme pouze internetový obchod, momentálně bez vlastní provozovny není osobní odběr zboží možný.

V zásilce nebyla faktura?

Fakturu přikládáme také k zásilkam, ale v případě že oponeme je faktura je součástí emailu o dokončení objednávky, stejně jako číslo zásilky dopravce, díky kterému můžete svou zásilku sledovat. Faktura obsahuje elektronický podpis i razítko a je tudíž právoplatná i pro účely účetnictví.

Ještě mi nepřišlo potvrzení objednávky na email?

Je možné, že potvrzovací email spadl do spamu (prosím zkontrolujte si spam ve Vaší schránce) nebo je špatně zadaný Váš email v objednávce. Prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 792 310 439 nebo pomocí emailu: info@vsecochces.cz či kontaktního formuláře.

Jak dlouho platí záruka na zboží?

Záruku na zboží dodržujeme dle zákona 24 měsíců, pro zboží zakoupené v rámci podnikatelské činnosti je tato záruka dle zákona zkrácena na 12 měsíců (zadáním IČ nebo DIČ do objednávky se objednávka specifikuje jako podnikatelská).

Kdo je výrobcem našeho zboží?

Výrobců máme několik, a to především z České republiky, Belgie, Německa, Turecka a samozřejmě Číny. Všechny výrobky však splňují české i evropské normy EU. 

Zboží o které mám zájem již není dostupné, je možné zjisti kdy opět bude dostupné?

Pokud máte zájem o zboží, které již na stránkách není zobrazené, znamená to, že je nyní vyprodané. V některých případech se již zboží nevyrábí a v budoucnu ani nebude. Dále je možné že zboží, pouze čeká na naskladnění u dodavatele. Doporučujeme tedy sledovat naše stránky, případně se informovat na emailu info@vsecochces.cz

Co jsou nejprodávanější produkty?

Jedná se o produkty, které jsou nejvíce prodávané na naších stránek podle prodejních statistik.

Co dělat v případě poškození zboží přepravcem?

Poškozené zboží u České pošty
V případě převzetí zboží od ČP, které se poškodilo během přepravy, je nutné reklamovat ho neprodleně (nejdéle do 2 dnů od přijetí) u České pošty. Reklamaci s vámi bude dále řešit Česká pošta. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.

Poškozené zboží u Přepravní společnosti
V případě převzetí zboží od přepravní společnosti, které se poškodilo během přepravy, je nutné ihned s řidičem sepsat zápis o škodě a kontaktovat nás na +420 792 310 439 nebo objednavky@vsecochces.cz. Při velkém poškození tzn. zboží je úplně nepoužitelné, také sepište s řidičem zápis o škodě a zboží nepřebírejte. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.

Vzhledem k širokému sortimentu zboží, je každá reklamace posuzována individuálně a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů.

Jak správně vyplnit reklamační formulář?

Za prvé je nutné si rozmyslet, co očekáváte od reklamace, zda chcete nové zboží nebo postačí díl, oprava, sleva nebo raději vrátit peníze. Důležitou roli hraje to, zda máte ve faktuře uvedené IČ (resp. DIČ) nebo ne. Tedy pokud jste nakoupili v rámci podnikatelské činnosti (tedy ne jako koncový spotřebitel), tak nemáte nárok na odstoupení od smlouvy ve 14 dnech a Vaše záruka na zboží je 12 měsíců, místo obvyklých 24 měsíců.

Dále je dobré vědět, že pokud se jedná o opravitelnou vadu ve spotřebitelském prodeji, je reklamace předně řešena výměnou dílu, opravou nebo slevou. Teprve v situaci kdy toto není možné, dochází k výměně zboží za nový kus a v poslední řadě se přistupuje k vrácení peněz. V případě odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, je nutné vrátit zboží do 14ti kalendářních dní od vyplnění tohoto formuláře na adresu dodavatele. 
Adresa místa pro příjem zboží Vám bude zaslána ihned po vyplnění reklamačního formuláře, na email zadaný v objednávce. Zboží je nutné vrátit nepoškozené, v originálním balení a čisté. Pokud by to tak nebylo, tak nebude vrácena kompletní částka, podle zákona může prodejce strhnout takovou částku, která odpovídá jeho nákladům na uvedení zboží do původní podoby. 
U odstoupení od smlouvy do 14 dnů jsou náklady na poštovné, vynaložené pro vrácení zboží odesílateli, hrazeny kupujícím. U reklamace hradí kupující poštovné také, ale v případě uznání reklamace budou tyto nutně vynaložené (nezbytné) náklady proplaceny na základě poslaného oskenovaného podacího lístku.

Jak Vás mohu kontaktovat?

Můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 732 946 409, kde jsme pro Vás k dispozici od 10:00 hodin do 18:00 hodin od pondělí do neděle.  Pokud neradi voláte nebo se nemůžete dovolat, můžete nám zaslat email na info@vsecochces.cz. Odpovíme Vám co nejdříve zpravidla nejdéle do 2 hodin. Pokud byste informaci chtěli poskytnout hned, můžete nám napsat na chat. Každý den jsme tu pro Vás od 10:00 do 18:00.

Odmítnutí souboru cookies

Nastavení použití souborů cookies je možné ve vašem internetovém prohlížeči. Prohlížeče standardně bývají nastaveny tak, že v defaultním nastavení soubory cookies přijímají. Přijímání souborů cookies lze ale pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo omezit je na Vámi vybrané typy.

Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookie můžete nalézt na následujících webových stránkách nebo v další dokumentaci internetových prohlížečů

GOOGLE https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=cs

MOZILA https://www.mozilla.org/cs/privacy/websites/#cookies

INTERNET EXPOLER https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

Novinky z našeho blogu

CBD produkty
CBD produkty
Co je to CBD (Kanabidiol) a jaké má účinky? číst celé
6. 6. - Den, kdy se narodil Alexandr Sergejevič Puškin
6. 6. - Den, kdy se narodil Alexandr Sergejevič Puškin
6. června roku 1799 se narodil Alexandr Sergejevič Puškin číst celé
4. 6. - Den, kdy se narodila Angelina Jolie
4. 6. - Den, kdy se narodila Angelina Jolie
4. června roku 1975 se narodila herečka Angelina Jolie číst celé
3. 6. - Den, kdy se narodil Jiří Langmajer
3. 6. - Den, kdy se narodil Jiří Langmajer
3. června roku 1966 se narodil herec Jiří Langmajer číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz