S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

email:michal.kocian32@seznam.cz, tel:+420792310439

E-shop

NOVINKY

arr3Sleva u našeho partnera Dr.TonerObjednejte si na našem partnerském webu www.drtoner.cz zboží v celkové hodnotě nad 1000 Kč.... arr3Sleva u našeho partnera Am-lifestyle Objednejte si na našem partnerském webu www.am-lifestyle.cz zboží v celkové hodnotě nad 1000... arr326. 4. - Den, kdy se narodil Jet LiLi Lien-ťie, narozený 26. dubna roku 1963 v Pekingu, známý pod uměleckým jménem Jet Li, je čínský... arr34. 6. - Den, kdy se narodila Angelina JolieAngelina Jolie Pitt, narozená jako Angelina Jolie Voight 4. června roku 1975 v Los Angeles v...

KONTAKTY

Prorief s.r.o
Voleníkova 1369/3
Praha 13
tel: +420 792 310 439
napište nám
02715996, CZ02715996
Facebook: Všecochceš

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Otázky a Odpovědi
Vaše otázky a naše odpovědi
Je nutné se pro objednání zboží registrovat?

Ne, pro nakoupení zboží není registrace nutná. Registrace Vám však přinese mnoho výhod a proto je součástí naší nabídky. Po registraci získáte výpis všech objednávek, a reklamací. Při objednání zboží již budete mít přednastavené fakturační a doručovací údaje, nemusíte je tedy znovu doplňovat. V budoucnu bychom také rádi pro registrované zákazníky vytvořili zajímavý věrnostní zákaznický program.

Jak odesíláte zboží a kdy mi přijde?

V současnosti využíváme k zasílání zásilek v rámci České Republiky služeb České Pošty, GLS a pro nadrozměrné zásilky přepravní společnost Top Trans. Zboží odesíláme nejčastěji druhý den od objednání a následný den je zboží doručováno přepravcem na Vámi zvolenou adresu. U nadrozměrných zásilek (například kulečníkové stoly), je doba dodání třetí den od objednání, ostatní zboží je odesíláno dle dostupnosti uvedené u produktu. O odeslání zboží budete vždy informování na email uvedený v objednávce.

Zásíláme zboží na Slovensko?

ANO! Pro zasílání zásilek na Slovensko využíváme služeb přepravní společnosti UPS a Slovenské pošty. Můžete zvolit platbu hotově při převzetí nebo předem na účet. Doručení zboží probíhá do 2 dní od data expedice. Platbu je vždy nutné provést v Eurech - buď na slovenský účet nebo hotově při převzetí zboží tedy dobírkou.

Je možný osobní odběr?

ANO! Osobní odběr je možný od Pondělí do Pátku mezi 09:00 do 16:00 hodinou na adrese: Kokiska s.r.o., Stará Kysibelská 695/73b, 360 20, Karlovy Vary. Osobní odběr je možný POUZE na základě předchozí objednávky. Jakmile bude zboží připravené, budete o tom informováni na email, který jste zadali v objednávce.

Je možné si zboží někde prohlédnout předem?

Zboží je možné si prohlédnout na našem výdejním místě v Karlových Varech: ulice Stará Kysibelská 695/73b (pouze na základě objednávky a předchozí domluvě). Nejedná se však o předváděcí místnost, tzn. zboží zde není vystavené. Proto je nutné si nejdříve vytvořit objednávku a poté vyčkat až bude zboží připraveno na místě

V zásilce nebyla faktura?

Faktura je součástí emailu o dokončení objednávky, stejně jako číslo zásilky dopravce, díky kterému můžete svou zásilku sledovat. Faktura obsahuje elektronický podpis i razítko a je tudíž právoplatná i pro účely účetnictví.

Ještě mi nepřišlo potvrzení objednávky na email?

Je možné, že potvrzovací email spadl do spamu (prosím zkontrolujte si spam ve Vaší schránce) nebo je špatně zadaný Váš email v objednávce. Prosím kontaktujte nás na telefonním čísle 792 310 439 nebo pomocí emailu: michal.kocian32@seznam.cz či kontaktního formuláře.

Je možné nakoupit také na splátky?

Ne, bohužel tuto službu již nenabízíme.

Je možné nakoupit na fakturu?

Ne, bohužel tuto službu momentálně nenabízíme.

Jak dlouho platí záruka na zboží?

Záruku na zboží dodržujeme dle zákona 24 měsíců, pro zboží zakoupené v rámci podnikatelské činnosti je tato záruka dle zákona zkrácena na 12 měsíců (zadáním IČ nebo DIČ do objednávky se objednávka specifikuje jako podnikatelská).

Kdo je výrobcem našeho zboží?

Výrobců máme několik, stejně jako kategorií produktů. Sport, zahradní vybavení, a hračky jsou většinou od českých dodavatelů. Na některé zboží máme dodavatele z Německa, který má sice některé výrobní haly v Číně, ale zboží poté musí splňovat německé normy, potažmo normy EU.

Je možné víkendové doručení?

Bohužel ani jeden z našich dopravců víkendové doručení neumožňuje.

Zboží o které mám zájem již není dostupné, je možné zjisti kdy opět bude dostupné?

Pokud máte zájem o zboží, které již na stránkách není zobrazené, znamená to, že je nyní vyprodané. V některých případech se již zboží nevyrábí a v budoucnu ani nebude. Dále je možné že zboží, pouze čeká na naskladnění u dodavatele. Doporučujeme tedy sledovat naše stránky.

Poskytujete fotografie umyvadel, u kterého je každý kus originál?

Bohužel ne, je nám to velice líto, ale z důvodu vytíženosti na našem skladě není možné každý kus fotografovat a zasílat zákazníkům na výběr. Umyvadla jsou opravdu každý kus originál, většina typů se liší pouze zabarvením a strukturou kamene, ale umyvadla typu SAVONA, MERAN, TORTONA a FOSSIL se výrazně mezi sebou liší také rozměry a především tvarem. Při zakoupení tohoto umyvadla si musíte uvědomit, že kupujete unikátní kus, který nikde jinde, než u Vás doma neuvidíte.

Co jsou nejprodávanější produkty?

Jedná se o produkty, které jsou nejvíce prodávané na naších stránek podle prodejních statistik

Jak mám postupovat v případě, že mi bylo doručeno nefunkční zboží? Potřebuji zboží vrátit nebo reklamovat?

Nejdříve vyplňte https://www.kokiskashop.cz/cz/reklamace/krok1/. Poté Vám na email přijde potvrzení o přijetí reklamace vč. instrukcí jak dále pokračovat. Pro řešení reklamace je vždy nutné reklamační formulář vyplnit. V případě, že Vás k tomu vyzve reklamační oddělení nebo odstupujete od smlouvy, tak nám zboží zašlete na adresu: Kokiska s.r.o, Stará Kysibelská 695/73b, 360 01 Karlovy Vary a zásilku na viditelném místě označte číslem reklamace, které Vám vygeneroval reklamační formulář. Zásilku nikdy nezasílejte na dobírku! Takto zaslané zásilky nebudou převzaty a vrátí se Vám.

Co dělat v případě poškození zboží přepravcem?

Poškozené zboží u České pošty
V případě převzetí zboží od ČP, které se poškodilo během přepravy, je nutné reklamovat ho neprodleně (nejdéle do 2 dnů od přijetí) u České pošty. Reklamaci s vámi bude dále řešit Česká pošta. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.

Poškozené zboží u Přepravní společnosti
V případě převzetí zboží od přepravní společnosti, které se poškodilo během přepravy, je nutné ihned s řidičem sepsat zápis o škodě a kontaktovat nás na +420 723 573 756 nebo michal.kocian32@seznam.cz. Při velkém poškození tzn. zboží je úplně nepoužitelné, také sepište s řidičem zápis o škodě a zboží nepřebírejte. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.

Vzhledem k širokému sortimentu zboží, je každá reklamace posuzována individuálně a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů.

Jak správně vyplnit reklamační formulář?

Za prvé je nutné si rozmyslet, co očekáváte od reklamace, zda chcete nové zboží nebo postačí díl, oprava, sleva nebo raději vrátit peníze. Důležitou roli hraje to, zda máte ve faktuře uvedené IČ (resp. DIČ) nebo ne. Tedy pokud jste nakoupili v rámci podnikatelské činnosti (tedy ne jako koncový spotřebitel), tak nemáte nárok na odstoupení od smlouvy ve 14 dnech a Vaše záruka na zboží je 12 měsíců, místo obvyklých 24 měsíců.

Dále je dobré vědět, že pokud se jedná o opravitelnou vadu ve spotřebitelském prodeji, je reklamace předně řešena výměnou dílu, opravou nebo slevou. Teprve v situaci kdy toto není možné, dochází k výměně zboží za nový kus a v poslední řadě se přistupuje k vrácení peněz. V případě odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, je nutné vrátit zboží do 14ti kalendářních dní od vyplnění tohoto formuláře na adresu dodavatele. 
Adresa místa pro příjem zboží Vám bude zaslána ihned po vyplnění reklamačního formuláře, na email zadaný v objednávce. Zboží je nutné vrátit nepoškozené, v originálním balení a čisté. Pokud by to tak nebylo, tak nebude vrácena kompletní částka, podle zákona může prodejce strhnout takovou částku, která odpovídá jeho nákladům na uvedení zboží do původní podoby. 
U odstoupení od smlouvy do 14 dnů jsou náklady na poštovné, vynaložené pro vrácení zboží odesílateli, hrazeny kupujícím. U reklamace hradí kupující poštovné také, ale v případě uznání reklamace budou tyto nutně vynaložené (nezbytné) náklady proplaceny na základě poslaného oskenovaného podacího lístku.

Jak Vás mohu kontaktovat?

Můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 792 310 439, kde jsme pro Vás k dispozici od 10:00 hodin do 18:00 hodin od pondělí do neděle.  Pokud neradi voláte nebo se nemůžete dovolat, můžete nám zaslat email na michal.kocian32@seznam.cz. Odpovíme Vám co nejdříve zpravidla nejdéle do 2 hodin. Pokud byste informaci chtěli poskytnout hned, můžete nám napsat na chat. Každý den jsme tu pro Vás od 10:00 do 18:00.

Odmítnutí souboru cookies

ONastavení použití souborů cookies je možné ve vašem internetovém prohlížeči. Prohlížeče standardně bývají nastaveny tak, že v defaultním nastavení soubory cookies přijímají. Přijímání souborů cookies lze ale pomocí Vašeho webového prohlížeče odmítnout nebo omezit je na Vámi vybrané typy.

Informace o prohlížečích a o způsobu nastavení předvoleb pro soubory cookie můžete nalézt na následujících webových stránkách nebo v další dokumentaci internetových prohlížečů

GOOGLE https://support.google.com/accounts/answer/61416?hl=cs

MOZILA https://www.mozilla.org/cs/privacy/websites/#cookies

INTERNET EXPOLER https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies



M2U2MDcz